warzywa pod osłonami: 5-6kg/100m2/co 2 tygodnie.posypowo przed podlaniem/
truskawki: 3-6kg/100 m2
krzewy owocowe: 5-10 kg/100m2
drzewa owocowe: 5-6kg/100m2
trawniki: 5kg/100m2 /pojedyncza dawka/
tulipany, lilie: 5-8kg/100m2/jednorazowo/
krzewy ozdobne: 4-6kg/100m2
Co wyróżnia YaraMila™ Complex:
– odpowiednio zbilansowany skład – dostarcza składniki w odpowiednich proporcjach;
– odpowiednio dobrane formy składników pokarmowych – azot w dwóch formach, równomiernie uwalniany podczas wegetacji, fosfor z dodatkiem formy polifosforanowej, aktywnej i nieulegającej silnemu wiązaniu przez glebę, potas w formie siarczanowej, poprawiającej jakość plonu u wszystkich grup roślin, szczególnie ważny dla grupy upraw wrażliwych na chlorki;
– wysoka zawartość siarki, magnezu i mikroelementów, polepszająca wykorzystanie głównych składników pokarmowych – azotu, fosforu i potasu;
– bardzo dobra rozpuszczalność – dzięki obecności formy azotanowej, która inicjuje pobieranie wody oraz właściwościom fizycznym granul typu „prill”, nawóz rozpuszcza się szybko, uwalniając składniki pokarmowe;
– doskonałe parametry fizyczne – odpowiednia granulacja, twardość, ciężar nasypowy, niska zawartość pyłu powoduje iż nawóz łatwo i precyzyjnie się rozsiewa, dostarczając jednakową ilość składnika pokarmowego na całą powierzchnię uprawy.
Zalecenia stosowania:
YaraMila™ Complex jest nawozem do przygotowania gleby przed siewem lub sadzeniem roślin, a także do stosowania pogłównego. YaraMila™ Complex jest stosowany w uprawach: warzyw gruntowych w polu, warzyw uprawianych pod osłonami w gruncie, wieloletnich upraw sadowniczych (ziarnkowych, pestkowych, jagodowych), jak również do przygotowania podłoża dla upraw roślin ozdobnych.
Jednorazowa dawka w zależności od rodzaju uprawy, systemu nawożenia oraz zasobności gleby od 150 do 950 kg/ha.
YaraMila™ Complex w uprawach pod osłonami jest stosowany pogłównie przede wszystkim w przypadku braku systemów umożliwiających podawanie nawozów łącznie z podlewaniem.
Przygotowanie substratów torfowych i innych podłoży ogrodniczych – 0,5–2 kg nawozu/1 m3 podłoża.
Przygotowanie gleby w szklarni/tunelu – przeciętnie 5–15 kg nawozu /100 m2, rozsypać równomiernie i wymieszać z 20-cm warstwą podłoża.
Nawożenie pogłówne – stosować wysiew ręczny w jednorazowych dawkach nie większych niż 2–4 kg/100 m2 w zależności od zasobności gleby i wymagań roślin.
Klikając “Zgoda” akceptujesz zapisywanie wszystkich danych cookie na twoim urządzeniu. Kliknięcie “Odmowa” oznacza zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Więcej informacji o cookie w polityce prywatności.
Ustawienia cookies
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.