warzywa pod osłonami: 5-6kg/100m2/co 2 tygodnie.posypowo przed podlaniem/
truskawki: 3-6kg/100 m2
krzewy owocowe: 5-10 kg/100m2
drzewa owocowe: 5-6kg/100m2
trawniki: 5kg/100m2 /pojedyncza dawka/
tulipany, lilie: 5-8kg/100m2/jednorazowo/
krzewy ozdobne: 4-6kg/100m2
Co wyróżnia YaraMila™ Complex:
– odpowiednio zbilansowany skład – dostarcza składniki w odpowiednich proporcjach;
– odpowiednio dobrane formy składników pokarmowych – azot w dwóch formach, równomiernie uwalniany podczas wegetacji, fosfor z dodatkiem formy polifosforanowej, aktywnej i nieulegającej silnemu wiązaniu przez glebę, potas w formie siarczanowej, poprawiającej jakość plonu u wszystkich grup roślin, szczególnie ważny dla grupy upraw wrażliwych na chlorki;
– wysoka zawartość siarki, magnezu i mikroelementów, polepszająca wykorzystanie głównych składników pokarmowych – azotu, fosforu i potasu;
– bardzo dobra rozpuszczalność – dzięki obecności formy azotanowej, która inicjuje pobieranie wody oraz właściwościom fizycznym granul typu „prill”, nawóz rozpuszcza się szybko, uwalniając składniki pokarmowe;
– doskonałe parametry fizyczne – odpowiednia granulacja, twardość, ciężar nasypowy, niska zawartość pyłu powoduje iż nawóz łatwo i precyzyjnie się rozsiewa, dostarczając jednakową ilość składnika pokarmowego na całą powierzchnię uprawy.
Zalecenia stosowania:
YaraMila™ Complex jest nawozem do przygotowania gleby przed siewem lub sadzeniem roślin, a także do stosowania pogłównego. YaraMila™ Complex jest stosowany w uprawach: warzyw gruntowych w polu, warzyw uprawianych pod osłonami w gruncie, wieloletnich upraw sadowniczych (ziarnkowych, pestkowych, jagodowych), jak również do przygotowania podłoża dla upraw roślin ozdobnych.
Jednorazowa dawka w zależności od rodzaju uprawy, systemu nawożenia oraz zasobności gleby od 150 do 950 kg/ha.
YaraMila™ Complex w uprawach pod osłonami jest stosowany pogłównie przede wszystkim w przypadku braku systemów umożliwiających podawanie nawozów łącznie z podlewaniem.
Przygotowanie substratów torfowych i innych podłoży ogrodniczych – 0,5–2 kg nawozu/1 m3 podłoża.
Przygotowanie gleby w szklarni/tunelu – przeciętnie 5–15 kg nawozu /100 m2, rozsypać równomiernie i wymieszać z 20-cm warstwą podłoża.
Nawożenie pogłówne – stosować wysiew ręczny w jednorazowych dawkach nie większych niż 2–4 kg/100 m2 w zależności od zasobności gleby i wymagań roślin.
El acceso a este sitio implica estar de acuerdo con la utilización de cookies. Ciertas cookies pueden conservarse en tu navegador. Para más información consultar la Política de Privacidad.
Configuración de cookies
Cookies esenciales
Estas cookies son esenciales para el funcionamiento del sitio y no se pueden desactivar. Se utilizan, por ejemplo, para mantener el contenido del carrito de compras del usuario. Puedes configurar tu navegador para bloquear estas cookies, pero entonces el sitio no funcionará correctamente. Estas cookies permiten la identificación de, por ejemplo, usuarios registrados.
Siempre activas
Cookies analíticas
Estas cookies permiten contar las visitas y las fuentes de tráfico. Gracias a estas cookies, se sabe qué páginas son más populares y cómo se mueven los visitantes en el sitio. Toda la información recopilada por estas cookies es anónima.
Cookies publicitarias
Los archivos de cookies publicitarias pueden ser utilizados a través de nuestro sitio por nuestros socios publicitarios. Se utilizan para construir un perfil de tus intereses basado en la información de las páginas que visitas, lo que incluye una identificación única de tu navegador y dispositivo final. Si no permites estas cookies, seguirás viendo anuncios básicos en tu navegador que no están basados en tus intereses.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.