warzywa pod osłonami: 5-6kg/100m2/co 2 tygodnie.posypowo przed podlaniem/
truskawki: 3-6kg/100 m2
krzewy owocowe: 5-10 kg/100m2
drzewa owocowe: 5-6kg/100m2
trawniki: 5kg/100m2 /pojedyncza dawka/
tulipany, lilie: 5-8kg/100m2/jednorazowo/
krzewy ozdobne: 4-6kg/100m2
Co wyróżnia YaraMila™ Complex:
– odpowiednio zbilansowany skład – dostarcza składniki w odpowiednich proporcjach;
– odpowiednio dobrane formy składników pokarmowych – azot w dwóch formach, równomiernie uwalniany podczas wegetacji, fosfor z dodatkiem formy polifosforanowej, aktywnej i nieulegającej silnemu wiązaniu przez glebę, potas w formie siarczanowej, poprawiającej jakość plonu u wszystkich grup roślin, szczególnie ważny dla grupy upraw wrażliwych na chlorki;
– wysoka zawartość siarki, magnezu i mikroelementów, polepszająca wykorzystanie głównych składników pokarmowych – azotu, fosforu i potasu;
– bardzo dobra rozpuszczalność – dzięki obecności formy azotanowej, która inicjuje pobieranie wody oraz właściwościom fizycznym granul typu „prill”, nawóz rozpuszcza się szybko, uwalniając składniki pokarmowe;
– doskonałe parametry fizyczne – odpowiednia granulacja, twardość, ciężar nasypowy, niska zawartość pyłu powoduje iż nawóz łatwo i precyzyjnie się rozsiewa, dostarczając jednakową ilość składnika pokarmowego na całą powierzchnię uprawy.
Zalecenia stosowania:
YaraMila™ Complex jest nawozem do przygotowania gleby przed siewem lub sadzeniem roślin, a także do stosowania pogłównego. YaraMila™ Complex jest stosowany w uprawach: warzyw gruntowych w polu, warzyw uprawianych pod osłonami w gruncie, wieloletnich upraw sadowniczych (ziarnkowych, pestkowych, jagodowych), jak również do przygotowania podłoża dla upraw roślin ozdobnych.
Jednorazowa dawka w zależności od rodzaju uprawy, systemu nawożenia oraz zasobności gleby od 150 do 950 kg/ha.
YaraMila™ Complex w uprawach pod osłonami jest stosowany pogłównie przede wszystkim w przypadku braku systemów umożliwiających podawanie nawozów łącznie z podlewaniem.
Przygotowanie substratów torfowych i innych podłoży ogrodniczych – 0,5–2 kg nawozu/1 m3 podłoża.
Przygotowanie gleby w szklarni/tunelu – przeciętnie 5–15 kg nawozu /100 m2, rozsypać równomiernie i wymieszać z 20-cm warstwą podłoża.
Nawożenie pogłówne – stosować wysiew ręczny w jednorazowych dawkach nie większych niż 2–4 kg/100 m2 w zależności od zasobności gleby i wymagań roślin.
Durch die Nutzung der Website erklären Sie sich mit der Verwendung vo Cookies einverstanden, von denen einige bereits in Ihrem Browser gespeichert sein können. Mehr Informationen dazu finden Sie in de Datenschutzpolitik.
Cookie-Einstellungen
Notwendige Cookies
Diese Cookies sind für die Funktionsfähigkeit der Seite unerlässlich und können nicht deaktiviert werden. Sie dienen zum Beispiel dazu, den Inhalt des Warenkorbs des Benutzers zu speichern. Sie können Ihren Browser so einstellen, dass er diese Cookies blockiert, aber dann wird die Seite nicht richtig funktionieren. Diese Cookies ermöglichen die Identifizierung von z.B. angemeldeten Personen.
Immer aktiv
Analyse-Cookies
Diese Cookies ermöglichen es, Besuche und Traffic-Quellen zu zählen. Dank dieser Cookies wissen wir, welche Seiten beliebter sind und wie sich die Besucher auf der Seite bewegen. Alle durch diese Cookies gesammelten Informationen sind anonym.
Werbe-Cookies
Werbungs-Cookies können über unsere Website von unseren Werbepartnern verwendet werden. Sie dienen dazu, ein Profil Ihrer Interessen auf der Grundlage der Informationen zu erstellen, die Sie über die Seiten, die Sie ansehen, anzeigen, was eine eindeutige Identifizierung Ihres Browsers und Endgeräts umfasst. Wenn Sie diesen Cookies nicht zustimmen, werden Sie weiterhin grundlegende Werbung in Ihrem Browser sehen, die nicht auf Ihren Interessen basiert.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.